Hale magazynowe
Just another WordPress site

Nowoczesna architektura : WNĘTRZA: La La Land

Posted in Uncategorized  by admin
September 8th, 2018

Wnętrza prowadzą ekskluzywną kolumnę dla ArchDaily, która analizuje i rysuje filmy w kategoriach przestrzeni. La La Land (2016) Chaima Chazelle a jest odą do musicali Technicolor w Hollywood za pośrednictwem Jacquesa Demy ego i Paula Thomasa Andersona. Film jest mniej muzyczny, a bardziej miłosny z muzyką, ponieważ jego bogata paleta barw i prezentacja Cinemascope tworzą wyidealizowany świat, który usuwa jego sztuczność w trakcie swojego runtime, ostatecznie stając się coraz bardziej realistycznym. La Land wykorzystuje swoje filmy, w szczególności długie, nieprzerwane ujęcia, aby wprowadzić odbiorców w świat i jego przestrzenie. Sekwencja otwierająca, na przykład, gdy bezradni kierowcy utknęli w korku z samochodów i włamali się do zsynchronizowanego numeru tanecznego, została sfilmowana na autostradzie 105/110 i została zmieniona tak, by pojawiła się jako jedna ujęcie, co ostatecznie doprowadziło do wciągające doświadczenie, które podkreśla architekturę sceny. Dzięki uprzejmości czasopisma INTERIORS Journal La La Land interesuje się odkrywaniem przestrzeni i czasu, w czterominutowej scenie, w której Mia (Emma Stone) i Sebastian (Ryan Gosling) chodzą do samochodów na brukowanej drodze w górach Griffith Park , po wyjściu z hollywoodzkiej imprezy. W tej scenie dwie pary prowadzą do piosenki i tańca, a reżyser Damien Chazelle i operator Linus Sandgren filmują całą scenę w długim, nieprzerwanym filmie. W tej scenie Damien Chazelle podważa nasze oczekiwania co do zwyczajowej urody spotykanej często w komedie romantyczne. Mia i Sebastian są wojowniczy i głoszą swoją niesmak dla siebie nawzajem, ale otaczająca przestrzeń jest tak romantyczna, jak to tylko możliwe. Kolory nieba, a także światła miasta pod nimi, niemal domagają się romansu. Kontrowersyjne postawy Mii i Sebastiana tworzą kontrast z tym, co wizualnie pokazano w architekturze przestrzeni. Nic więc dziwnego, że staje się miejscem, w którym bohaterowie się najpierw zakochują. Co więcej, biorąc pod uwagę relację filmu z Hollywood, warto również zauważyć, że ta sceneria pomija Burbank – miasto, którego głęboko zakorzeniona historia w branży rozrywkowej sprawia, że jest to zdecydowanie więcej Hollywood niż samego Hollywood. Scena tej sceny jest Cathy. s Corner w Griffith Park. Oryginalna lokalizacja, która jest zwykle znacznie rzadsza niż to, co widać w filmie, została zmodyfikowana, aby stworzyć efekt, jaki chcieli osiągnąć filmowcy. Oryginalna lokalizacja, w której nie było żadnych latarni, została wyposażona w szereg niestandardowych latarni, zaprojektowanych tak, by przywoływały nostalgiczny wygląd, który przenika projekt filmu. Do produkcji dodano także ławkę, która stymuluje numer taneczny Mii i Sebastiana. Czyniąc te dodatki architektoniczne i zmieniając istniejącą przestrzeń, postacie mają obiekty, z którymi mogą wchodzić w interakcje, w tym Sebastian zapętlający się wokół latarni jak Gene Kelly w Singin. in the Rain (1952), a Mia i Sebastian siedzą razem na ławce. Ławka staje się punktem centralnym całej ich muzycznej liczby, najpierw łączy ich fizycznie, gdy siedzą obok siebie, a później stają się integralną częścią ich tańca numer, gdy wchodzą w interakcje z nim. W połowie numeru tanecznego ławka w wyraźny sposób łączy tę parę z romantyczną scenerią: Mia i Sebastian biegną i skaczą, aby stanąć na szczycie ławki, a kamera przybliża im głowy, aby umożliwić widzom, choć krótko, przyjęcie Migoczące światła miasta obok pary. Scena była obszernie choreografowana i przećwiczona; ze względu na to, że cała sekwencja jest kręcona w jednym ujęciu podczas magicznej godziny, postacie (i ekipa filmowa) musiały walczyć z czasem. Oznaczało to trafienie 27 punktów, które załoga kamery miała dla sceny, resetowanie natychmiast po każdym ujęciu i nie pozostawiając miejsca na błąd. Scena użyta w ostatecznej wersji filmu to ostatnia rana nakręcona na sekundę (i ostatni dzień kręcenia w lokacji) o 19:30. Dzięki uprzejmości INTERIORS Journal Interiors utworzyła Site Site of Cathy s Corner w Los Angeles w Kalifornii. Schemat przedstawia całą 4-minutową sekwencję muzyczną pomiędzy Mią i Sebastianem. Są trzy konkretne momenty zaznaczone na diagramie, które reprezentują moment, w którym Sebastian zaczyna śpiewać przy latarni, w momencie, gdy Mia i Sebastian rozpoczynają swoją choreografię na ławce, oraz kultowy ruch taneczny pomiędzy dwoma postaciami widzianymi w filmie. reklama. Te chwile nie tylko reprezentują kluczowe punkty sceny, ale także pokazują, w jaki sposób postacie stają się coraz bliższe podczas tej sekwencji. Te diagramy, wraz z innymi, są dostępne do kupienia w naszym oficjalnym sklepie. Dzięki uprzejmości INTERIORS Journal Rysunki architektoniczne i grafika zostały stworzone przez Interiors (www.INTJourn
[hasła pokrewne: gont bitumiczny instrukcja montażu, ściana oddzielenia przeciwpożarowego, intech legnica ]

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: gont bitumiczny instrukcja montażu intech legnica ściana oddzielenia przeciwpożarowego